2008/10/18

Sommer net

Liewe suster en broeder in Christus.

Ek skryf vanoggend sommer net iets omrede sittyd min is.

Ek deel sommer uit my hart met u/jou oor iets wat ek in Rigters 6,7,8 gelees het. Dit gaan oor Gideon, een van die Rigters. Uit ‘n klein en onbelangrike familiegroep het die Here hom geroep om die volk te lei. Hulle moes optrek teen die vyand. Daar was 30 000 beskikbare soldate. Tog sê die Here dat hulle te veel is, want as hulle die oorlog wen, gaan hulle dink dis hulle wat so goed is. Die Here sê vir Gideon dat die ouens wat bang is vir oorlog, huis toe kan gaan. 20 000 van die bang ouens gaan huis toe. Daar is 10 000 oor, maar die Here sê dis ook nog te veel. Vat hulle water toe en die wat water met die hand skep, hulle moet Gideon se vegspan uitmaak. Net 300 bly oor! Wat my trek is die persentasie manskappe wat die Here gebruik om Gideon se span uit te maak. Wat is 300 van 30 000? Dis net 1% !!! Die Here stuur 1% om sy werk te gaan doen.

Wat nog verder tref, nadat hulle die eerste veldslag gewen het, was daar nog ‘n groep vyande van 15 000 wat oorwin moet word. Die manskappe is moeg en honger, niemand wil vir hulle iets gee nie. Tog gee die Here hierdie 15 000 in Gideon en sy 300 se hand. Wat is 300 van 15 000? Net 2% !!!

Jy en ek voel dikwels of die werk te veel is, of jy te moeg en uitgeput is. Jy voel die arbeiders is te min en die werk is te veel. Die Here gebruik jou egter om Sy werk vir Hom uit te voer. Met jou wat dalk ook net deel is van 1 of 2 %, gaan die Here Sy werk 100% laat uitvoer. Jou kragte is min, maar die Here gaan met jou 1 of 2% kragte, Sy werk susksesvol uitvoer. Jy is in God se hand en Hy gebruik jou, hoe goeie moed.

Mag die Here jou seën en naby jou, rondom jou en in jou wees deur Sy Heilige Gees.

U/jou broeder in Christus.

Joop van Schaik

No comments: